Wstępu słów kilka

Oto i pierwszy wpis na tym blogu. Jak na początek przystało, należy się przywitać, tak więc… Cześć!

Zadajecie sobie pewnie pytanie, co tak właściwie będzie się na tym blogu pojawiało. Otóż… W związku z moim uwielbieniem dla książek, ale także i filmów, postanowiłam, że będę dzielić się z innymi przemyśleniami na temat tego, co ostatnio czytałam czy widziałam, pisząc recenzje. Głównie skupię się na książkach, ale opinie o filmach, które wywarły na mnie szczególne wrażenie (negatywne bądź pozytywne) także będą publikowane. Być może dzięki temu uda mi się zachęcić kogoś do sięgnięcia po moją ulubioną książkę lub sprawię, że znajdzie coś dla siebie w gąszczu pozycji dostępnych w bibliotekach/księgarniach? Byłoby mi bardzo miło, gdyby choć jedna osoba skorzystała na czytaniu moich postów, ale także wyraziła swoje zdanie na dany temat, bo, jak wiadomo, recenzja jest subiektywna i każdy ma swoją opinię.

A poza tym… Dzielenie się swoimi spostrzeżeniami z innymi sprawia mi po prostu przyjemność i to jest główny powód, dlaczego tutaj jestem.

Możecie się tu spodziewać recenzji literatury grozy, kryminałów, fantastyki czy literatury obyczajowej, ponieważ nie zamykam się w jednym gatunku. Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Tak więc… Miłego buszowania i zapraszam do odwiedzania mnie częściej!

2 thoughts on “Wstępu słów kilka

Skomentuj

