Chwilowa przerwa w dostawach postów…

Ostatnio odrobinę tu ucichło.
Róże sprawy się na to złożyły i ostatecznie doprowadziły do tego, że zupełnie nie miałam czasu publikować postów. Teraz to minęło i dobra wiadomość jest taka, że nowe recenzje już czekają w kolejce na dysku, więc lada chwila znowu zacznie się na blogu coś dziać.

iambiblioholic recenzje welkinson

Postaram się, by przynajmniej raz w tygodniu pojawiał się nowy wpis, a  co czytać mam i co za tym idzie, o czym pisać także.

Nie próżnuję aktualnie, bo czyta się (m. in. Futu.re, o którym już niedługo na blogu, stay tuned), ogląda się (Gwiezdny pył, jeśli ktoś ma ochotę na ładną i przyjemną w odbiorze baśń fantasy, a jeszcze z jakiegoś powodu nie widział – polecam!) i pisze się praca licencjacka… No, trochę jej pomagam. Ale tylko trochę.

Tymczasem do „przeczytania” w kolejnych recenzjach!

5 thoughts on “Chwilowa przerwa w dostawach postów…

  1. Ha, widzę, że nie tylko ja miałam pewien ,,zastój” w pisaniu. 🙂
    Swoją drogą, miałam zapytać już wcześniej, ale jakoś mi to umknęło – co studiujesz? Tak z ciekawości?

    ~pozdrawiam i życzę Weny!

    Polubione przez 1 osoba

    • „Zastoje” się zdarzają, czasem spada na nas więcej obowiązków i czas gdzieś znika 🙂
      Studiuję informację naukową i bibliotekoznawstwo, totalny miszmasz, ale całkiem ciekawy 😉

      Dziękuję 🙂 i również pozdrawiam!

      Lubię to

Skomentuj

