Prośba od studentki!

Cześć!

Cierpię na chroniczny brak czasu, ale śpieszę Was zawiadomić, że nowa recenzja już za parę dni pojawi się na blogu, prace na ukończeniu że tak powiem.
Ale zanim to nastąpi, mam do Was wielką prośbę.

recenzje książki iambiblioholic welkinson
Jak wiecie (albo nie wiecie) jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej i jako że terminy gonią, należałoby trochę mocniej się za nią zabrać… W związku z tym proszę tych z Was, którzy interesują się fotografią, o wypełnienie krótkiej ankiety na temat prasy fotograficznej: KLIK

Będę bardzo wdzięczna i uratujecie mi tym życie 🙂
Jeśli sami nie macie w kręgu zainteresowań fotografii, możecie podrzucić ankietę komuś, kto się nią zajmuje. Każda odpowiedź jest dla mnie ważna!
Oczywiście ankieta jest anonimowa.

Z góry Wam dziękuję… I zapraszam na recenzję, a zdradzę w sekrecie, że będzie soczyście i wcale nie delikatnie.
Stay tuned!

8 thoughts on “Prośba od studentki!

  1. Też się męczę z licencjatem. Dzisiaj właśnie idę na seminarium odebrać kolejną poprawioną część analizy, stresuję się, chociaż czuję, że będzie ok. 🙂
    Chciałabym wypełnić Twoją ankietę, ale temat to kompletnie nie moje klimaty. :(( Kurczę…

    Lubię to

Skomentuj

