Social Media Book Tag

Biblioholik istnieje sobie już 1,5 roku, a nie zrobiłam dotąd żadnego książkowego tagu. Jakoś nie do końca mnie do takich rzeczy ciągnie, ale, żeby nie było za nudno i za monotonnie, dziś zapraszam Was na Social Media Book Tag by Welkinson. Mam nadzieję, że będziecie dobrze się bawić 😉

Za nominację dziękuję Molinka Książkowa 🙂 a teraz… Zaczynamy!

~~*~~

Twitter:
ulubiona krótka książka

Hm. W tym miejscu mój wybór pada na „Morta” Terry’ego Pratchetta. Jestem w tej książce absolutnie zakochana i jest to zarazem jedna z najkrótszych tomów, które stoją w mojej biblioteczce. Wielkie love, kto jeszcze nie zna Świata Dysku, śmiało może zacząć swoją przygodę z tym cyklem od tej właśnie książki. Więcej moich wrażeń w podlinkowanej recenzji.

terry pratchett mort recenzja iambiblioholic welkinson

 

Facebook:
książka, którą przeczytał każdy i poczułeś presję, by też ją przeczytać

Tutaj wybór jest prosty – „Zanim się pojawiłeś”. Tyle już słyszałam o tej książce, prawie z lodówki mi wypadła, że w końcu sama ją kupiłam i jestem w trakcie lektury. Jest to o tyle dziwne w moim przypadku, że ta historia kompletnie nie leży w kręgu literatury, którą zwykle czytam, bo nie przepadam  za romansami 😀 no ale zobaczymy, może mi się odmieni po lekturze? 😉

 

MySpace:
książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała, czy nie

Zgrzyt. Przeczytałam w swoim życiu tak wiele książek, że nie jestem w stanie wyłowić teraz takiej, o której nic nie pamiętam. Zazwyczaj z każdą mam jakieś chociażby najbardziej mgliste skojarzenia co do wrażeń, jakie we mnie wywołała, więc nie zamieszczę w tej kategorii nic.

 

Instagram:
książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie 

Tutaj mój wybór padł na „Królową Tearlingu”. Zrobiłam jej całą sesję na Instagram… No i jest niewątpliwie jedną z najładniejszych okładek na mojej półce. Sami przyznajcie, że jest śliczna!

Wyświetlanie IMG_20160724_154943.jpg

 

Tumblr:
książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne

Taką książką jest chyba „Dziewczyna z pociągu”. Bo choć głośno o niej było i sam King chwalił ją na okładce, to dopiero jakiś czas po tym, jak opisałam swoje wrażenia po lekturze zauważyłam na innych blogach wysyp tekstów na jej temat.

welkinson iambiblioholic dziewczyna z pociągu


YouTube:
książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć

Tutaj wrzucę nawet nie jedną książkę, ale całą serię: o Chyłce i Zordonie. To jest coś, co chciałabym zobaczyć w filmie – ten prawniczy świat, zwroty akcji, a do tego charakterni bohaterowie… I chyba nawet doczekam się ekranizacji tej serii, bo słyszałam, że ma powstać serial na jej podstawie, na co czekam – obym się nie zawiodła ;).

DSC_4080....JPG

I tak przedstawia się moja lista. A Wy? Co umieścilibyście w swojej? Zapraszam do zabawy każdego, kto ma ochotę zrobić ten tag u siebie, chętnie zobaczę! 🙂

3 thoughts on “Social Media Book Tag

Skomentuj

